Okropne rozczarowanie bunt

Nie będę się zniżał do polemiki z panem posłem Grasiem z Platformy, bo to w zasadzie byłoby poniżej mojej godności. Mogłem biegać z nimi na treningu. Nikt mnie nie słyszy No! Jest tak dlatego, że złość w zasadzie jest uważana w naszej cywilizacji za coś z gruntu złego! Komunizm to wyższa w porównaniu z kapitalistyczną wydajność pracy robotników pracujących z własnej woli, świadomych, zjednoczonych, posługujących się najwyższą techniką? Roztropność to cnota ze wszystkich najbardziej dla człowieka użyteczna, ale ludzkie uczucia, sprawiedliwość, szczodrość i obywatelska postawa to przymioty najbardziej użyteczne dla innych. W wyrównanym terenie zajmuj pozycje zapewniające łatwość manewru, utrzymując wyższe obszary z prawej strony tyłów, niższe przed sobą, a najwyższe za sobą. Będziemy świadkami upadku Stanów Zjednoczonych, które zignorowały wszelkie ludzkie wartości i przekroczyły wszelkie
granice. Teraz ludzie najpierw decydyją się, że chcą być sławni, a dopiero w drugim rzucie zastanawiają się jak tą sławę osiągnąć. Nie można wtedy nikogo zbyć krzykiem, milczeniem ani nawet obłudnym ty po prostu tego nigdy nie zrozumiesz. Większość zdarzeń w ludzkim życiu posiada tę właśnie cechę otwartości, niedomknięcia, wisi nad ludźmi bez żadnego rozwiązania. Istnienie nieba jest kwestią wiary, ale istnienie piekła nie podlega żadnej dyskusji! Wiedziałem jednak, że coś się dzieje, mogłem odczuć wibracje ludzi dookoła mnie i w pewnym momencie zdałem sobie sprawę, że oni wiedzą jeszcze mniej ode mnie. Nie warto koncentrować się na przeciwnościach mocniejszych od nas czy starać się z nimi walczyć, bo stracimy całą energię. Tylko człowiek szczeka wspomnieniami. Tak czy owak, ich postawa pozostaje dlań zasadniczo niezrozumiała. Są dwie przełomowe daty w dziejach człowie ka wygnanie z raju i osadzenie w samochodzie. Bardzo często

Leave a Reply

